Гарантия ISUZU
Виробник встановлює термін гарантії на автомобіль 60 місяців або 100000 км пробігу залежно від того, що настане раніше.
Умови гарантії:
Виробник надає гарантію на автомобіль включно з усіма його деталями та комплектуючими виробами (за виключенням обмежень, прописаних в Сервісній книжці).
Гарантія Виробника поширюється виключно на усунення недоліків, які виникли з причини дефекту в матеріалі або таких, що мають виробничий характер, та діє протягом гарантійного строку експлуатування і тільки для автомобілів, придбаних через офіційну ділерську мережу.
Для того, щоб скористуватися гарантією Виробника, треба звернутися в будь-який авторизований центр в Україні, котрий уповноважений надавати ремонтні та сервісні послуги на автомобілі ISUZUвиробництва ПАТ «Черкаський автобус». Адреси та телефони авторизованих сервісних центрів в Україні вказані в Сервісній книжці.
Для збереження права використання гарантії Виробника необхідно регулярно та своєчасно, згідно з регламентом, наведеним в Сервісній книжці, надавати автомобіль на авторизований сервісний центр для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також виконувати умови, яких зобов’язаний дотримуватися Власник автомобіля для збереження гарантії.
Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки з відповідними відмітками, які підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах і кількостях, рекомендованих Виробником, а також ремонту та встановлення додаткового обладнання виключно в авторизованих сервісних центрах.
Сервісна книжка та Керівництво з експлуатації надаються з автомобілем.
Сервісна книжка вважається дійсною при наявності в ній наступної інформації:
- в повному обсязі надана інформація про автомобіль, Продавця та Власника;
- дата продажу автомобіля Власнику (дата початку гарантії);
- заповнений талон проведення передпродажної підготовки, що підтверджує перевірку Власником комплектності та споживчих характеристик автомобіля.
Що не покриває гарантія
Гарантія Виробника обмежена виключно дефектами виробничого характеру та не поширюється на наступні випадки:
- регламентні роботи з планового технічного обслуговування з діагностикою та регулюванням будь-яких частин, очищення, мащення, балансування, заміну чи доливання усіх видів мастил, експлуатаційних рідин, якщо це не є необхідністю при проведенні гарантійного ремонту;
- роботи з профілактичного обслуговування, мийку, чистку салону;
- мастила та витратні матеріали одноразового використання та інше, що підлягає зносу та руйнуванню при нормальному експлуатуванню автомобіля;
- лампи;
- запобіжники;
- акумулятори;
- щітки склоочисника;
- мастила двигуна, трансмісійні;
- рідини охолодження, приводу зчеплення, гальмівна, склоочисника;
- гумотехнічні вироби (в тому числі шини);
- захисні кожухи і підкрилки;
- троси приводу стоянкового гальма;
- природне зношення та природне старіння, зміна стану деталей, яке виникло під час виконання ними своїх функцій.
Несправності та пошкодження, які виникли внаслідок:
- несвоєчасного усунення інших несправностей;
- руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (мастил, охолоджуючої чи гальмівної рідин) внаслідок несвоєчасного виявлення експлуатаційної витрати або витікання;
- внаслідок використання не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива та мастильних матеріалів;
- несправності систем: паливної, випуску, впуску внаслідок використання палива, не відповідного вказаному в хіммотологічній карті
ISUZU-0000010 ДХК;
- пошкоджень (в тому числі деталей трансмісії), які виникли внаслідок помилкових дій під час керування автомобілем;
- пошкоджень (в тому числі деталей підвіски та рульового управління), що виникли внаслідок неакуратного водіння на нерівностях доріг, яке супроводжується ударними навантаженнями на деталі автомобіля;
- перевищення можливостей автомобіля;
- участі в змаганнях, раллі, руху в місцях, не придатних для руху транспорту;
- використання не оригінальних запасних частин, модифікації вузлів та деталей, обслуговування або ремонту автомобіля на станціях технічного обслуговування, які не входять в число авторизованих сервісних центрів;
- не дотримання рекомендацій, вказаних в керівництві з експлуатації.
Незначні відхилення:
- незначний шум або вібрація, які не впливають на технічні характеристики і якість функціонування автомобіля;
-запотівання або утворення окремих крапель в районі прокладок та сальникових ущільнень, що не потребує поповнення, мащення в інтервалі між плановими технічними обслуговуваннями;
-природне проникнення атмосферної вологи до внутрішніх вузлів та деталей автомобіля, якщо Виробником не передбачена їх герметичність;
-дефекти, що виникли в умовах, які не відповідають постійним умовам експлуатування.
Гарантія Виробника не поширюється на прямі та непрямі витрати Власника, пов’язані з неможливістю використання автомобіля, його транспортування, паливо, витрату часу, прибутку чи моральні збитки при постановці автомобіля на планове технічне обслуговування та гарантійний ремонт.
Правила та терміни проведення гарантійного ремонту
Приводом для гарантійного ремонту є письмова заява Власника автомобіля або довіреної ним особи, яке складається в довільній формі та повинне містити опис недоліку і вимог з його усунення, із зазначенням даних про Власника та його контактної інформації.
Дилер зобов’язаний розглянути претензію протягом трьох днів (претензію вважається дійсною тільки при наявності автомобіля).
На підставі огляду та діагностики автомобіля представниками Дилера складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку. Рекламаційний акт обов’язково підписується Власником.
Якщо Власник та Дилер не дійшли згоди відносно причин виникнення дефекту автомобіля, Власник має право вимагати направлення автомобіля на експертизу в дослідний центр чи лабораторію, які акредитовані для проведення таких робіт згідно з законодавством України.
Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.
Якщо в результаті експертизи буде доведено, що дефекти виникли внаслідок порушення Власником правил та норм, вказаних в експлуатаційній документації, умов зберігання або транспортування, використання неякісних палива, матеріалів, не рекомендованих Виробником або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, а Власник забов’язаний компенсувати Дилеру (Виробнику) витрати на проведення експертизи.
За результатами огляду автомобіля Дилер оформлює наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення дефектів.
Під час приймання автомобіля на гарантійний ремонт Дилер в присутності Власника або уповноваженої ним особи перевіряє споживчі характеристики автомобіля, комплектність, наявність видимих пошкоджень або дефектів фарбового покриття, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію автомобіля та Сервісну книжку.
Після проведення гарантійного ремонту Дилер ставить відмітку в сервісній книжці з зазначенням номера та дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким були проведені роботи. Власник підписом в наряд-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту і отримання автомобіля.
Один з екземплярів наряд-замовлення передається Власнику автомобіля.
Увага!
При проведенні гарантійного ремонту ремонтується або замінюється тільки деталь (деталі), котра є мінімальною складальною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, яку з ряду причин неможливо відремонтувати чи замінити окремо, то виконується заміна вузла в зборі. При наявності деталей на складі Дилера ремонт виконується негайно. В випадку їх відсутності ремонт (заміна) проводиться протягом 45 календарних днів з дати початку ремонту.
Гарантійний термін експлуатації на автомобіль продовжується на період знаходження автомобіля в гарантійному ремонті.